Miss Very Cute
Hari2 yg penuh emo aku tempuhi....semuanyer aku pendam dan tidak aku terjemahkan..........aku biarkan ianyer terpilin di dalam lubuk hati aku yg paling dalam......yg hanya aku mengerti betapa perit dan seksanya untuk aku bertahan......
Mungkin berkata2 tak semudah melaksanakannya.....tapi aku dalam proses melaksanakannya...takdir yang tercipta wat aku, telah dilakar seindahnya buat diri aku sendiri..cuma akulah yg harus bijak menilainyer....memahaminya.....tak mampu aku manusia sekerdil ini untuk menentang segala ketetpan dan ketentuan yg telah dituliskan buat aku...walau batin aku menjerit menangis dan meronta...........garis tangan yg terbentang ini, memungkinkan segalanyer........dan aku sebagai hamba jugak mengerti bahawa aku harus sujud atas segala ketentuan NYA...........
Arghhh emosi...napa mesti aku terus hanyut dalam segala rasa yang x berkesudahan tu....aku pasrah dengan segalanya...........
0 Responses

Post a Comment