Miss Very Cute
Berdepan dengan sekali lagi membuat pilihan buat aku jadi sengal..dengan keadaan aku yg asyik x leh tido ajer mlm2 wat aku makin konpuis..............


...
.......
........
..........


Adui...tulung2......bole tak aku menjerit cam dalam cerita pendekar bujang lapok tu?


"Abg Berahim tulung..tulung"


Tapi aku mana der abg berahim.....adui....


LETIH..SESAK....SENGAL...KAKU........


semua dah mengadun aku menjadi satu....


AKU TAKUT AKU JADI BEKU BALIK....


napa aku takut erk?


sebb biler aku beku bukan senang nak cairkan aku....


Jadi wahai insan2 sekeliling aku tolonglah jgn soh aku wat pilihan.....


Sbb aku dah x larat nak jaga hati org...

HATI AKU ADA SAPA PEDULI KER?


ermmmm sebb tu aku selalu ckp kat diri aku ....


LAGI SENANG NAK PHM ORG DR ORG PAHAM DIRI KITER....


Kau org der jumpa tak kunci ni?

0 Responses

Post a Comment