Miss Very Cute
Lama aku tak update blog...bnyk benda yang jadi pada aku akhir2 ini...semangat aku hampir hilang..aku hampir membuat keputusan yang salah...aku pernah berjanji pada diri sendiri x kan ada  air mata lagi tapi ternyata aku hanya lah wanita biasa....kadang kuat seteguh karang dan kadang aku rapuh serapuh2nyer.....saat ini aku ingin terus menulis dan menulis sambil meluahkan segala rasa sakit yang terbuku di hatiku ini....
Mmg ujian yang menimpa aku kali ini terlalu menduga kekuatan aku...aku penat....aku lelah.,....yang hanya aku mengerti saat ini hanya air mata yang mengalir di pipi ini mampu membasuh luka yang bernanah di relung hatiku ini.....aku keliru....aku pilu.....inikah balasan untuk segala kekhilafan aku.....
Sakit yang aku tanggung sekarang ini buatkan aku seperti kehilangan ghairah meneruskan kehidupan aku....namun aku juga tahu yang apa pun jadi hidup aku kena teruskan....arghhhh ya ALLAH tolonglah hamba Mu ini...terlalu pedih rasanyer untuk menerima kenyataan hidup ini.....dan terlalu payah tuk membuat keputusan...entahlah......
Dan aku telah membuat satu keputusan yang paling penting dalam hidup aku....aku telah bagi tahu pa yg aku rasakan....apa yg aku lalui watkan aku semakin tegar..dan aku kena jujur pada diri sendiri..aku perlu kuat dan kukuh seteguh karang saat ini...bantulah aku agar aku tak tersasar dari landasan hidup aku ini..aku penat dan lelah...........
0 Responses

Post a Comment