Miss Very Cute
Aku sekarang cuba mengorak langkah...membuka lembaran baru dalam hidup aku..menyusun kehidupan aku satu persatu...mungkin ni ajer cara dan peluang yang aku ada untuk  memperbaiki segala kesalahan dan ketelanjuran yang telah aku lakukan...walau pun jalan yg aku pilih ini akan membuat kan aku di selubungi kesepian namun aku harus tabah dan kuat...aku tahu yang aku selalu emosi...namun aku takkan kalah lagi pada emosi tu...akan aku gapai kejayaan itu walau sepahit man apun yang aku rasakan....

Walau aku harus memulakan dari merangkak semula...akan aku lakukan...akan aku rebut segala peluang yang terbuka depan mata aku ini...x kan aku sia2kan segala peluang yang tiba...akan ku hiasai wajah yang selalu berduka kerana aku itu dengan segala senuyman yang mampu mebahagiakan diri nya....

Maka berikanlah aku secebis semangat dan kekuatan Ya ALLAH untuk meneruskan kehidupan..meneruskan perjuangan..........

0 Responses

Post a Comment