Miss Very Cute

Hurmmm lama dah x menjengah & mencoret rasa dlm diari hati aku ni... Lama btul kot... Maybe sebb dah ada mcm2 aplikasi kat internet yg buatkan aku agak terlupa pada diari maya ku ini... Owhhh yea banyak cerita nak aku kongsi... Banyak luah nak aku beri... Skrng aku tgh menikmati indahnya cuti semester secara officiallynya lah.. Tp keje ttp mcm biasa cuma skrng aku sorang diri di pejabat...pegawai n jurutukenik komputer den dah selamat bersalin.... At this moment aku tgh mencari semangat, menyusun,mengatur & mengolah jadual serta displin hidup aku... Bnyk benda yang aku nak capai
.. Dari pelajaran,kerjaya, diri n cinta... Opsss cinta alamak... Aku x leh nak kata apa.. Satu ayat yg sesuai tuk aku... " LOVE CAN BE HARD IN MY LIFE,LOVE CAN BE PAIN IN MY LIFE"

Dont ask me why... Coz i dont have an answer at all.... Owhhh yea aku de beberapa benda nak diselesaikan sabtu n ahad ni... Wait n see....

0 Responses

Post a Comment