Miss Very Cute
Pilihan dan memilih,

Selalu aku dan kamu semua tersepit kan....

Mcm2 yang aku lalui sekarang,

Cuma mengimbangi segalanya,

Kerjaya, Pelajaran, Keluarga dan Diri Sendiri dan Kawan2,

Kadang2 letih sesak dan segala rasa menyesakkan diri aku ini,

Namun ini adalah jalan yang aku pilih,

Inilah yang diriku dan keluarga inginkan,

Untuk kebaikan aku juga

Jadi untuk itu maka aku gagahkan diri untuk meneruskan,

Walau sebenarnya didalam aku ini bergelora,

Namun aku pasti disebalik semuanya ini,

Walau apa pun keputusan yang bakal aku dapat,

Pengalaman yang aku kutip sepanjang laluan itu,

Pahit manis getir dan segala macam rasa itu,

Yang akan menjadikan aku matang dan lebih menghargai segalanya

Terima kasih semua untuk kasih sayang dan kepercayaan

0 Responses

Post a Comment