Miss Very Cute
Bertapak atas segala kepayahan yang melingkari hidup aku ini memang memenatkan. Tapi aku dah mula belajar tuk cuba sembunyikan kesedihan itu perlahan2an.....Sakit yang mendampingi aku mengajar aku tuk terus tabah menghadapi..berjuang terus bukan mengundur...walau kadang2 tak termampu tuk aku lalui namun itulah namanyer perjuangan hidup....nak tak nak..mahu x mahu terpaksa diteruskan....betapa aku merindu...teramat rindu...tapi aku jugak tahu bahawa sapalah aku tuk menentukan semua tu....biarlah yag terjadi akan terjadi...mungkin sampai aku mati akan aku simpan rindu itu sendiri...hanya aku yang mampu mengerti...jangan tanya pada siapa....kerana kerinduan dan kenangan itu adalah benda yang termampu aku miliki.....jangan rampas kenangan dan kerinduan itu dengan bertanyakan siapakah pemiliknya.,.........
1 Response
  1. Jejaka Ego Johor 84 Says:

    pemiliknya juga kini sesepi dirimu
    dilamun keresahan yang tak bertebing
    ketahuilah olehnmu
    kau tak pernah luput dalam ingatannya
    dan tak pernah luntur walau sebesar zarah perasaannya...
    terhadap dirimu yang disayanginya


Post a Comment