Miss Very Cute
Ahad...sorang diri lagi kat umah.....mcm nilah aku...walau aku taknak tp inilah yg terpaksa aku lakukan............selalu aku memujuk hati.....biarlah aku yang memahami orang lain dai menyuruh org memahami aku...........aku dah penat dan lelah....kali ni mmg aku penat....dengan sakit yang aku rasakan kini....hanya aku yang mengerti segala rasa yang aku simpan kini...bahagia yang aku kecapi dtg dalam bentuk yang aku kena menilai dari sudut mata hati.......sudah lama rasanya aku mementingkan org lain dari hati aku sendiri...namun andai apayang akan aku lakukan selepas ini akan menguris hati mana2 pihak maafkan aku....aku corakkan segala nya melalui acuan aku yangtersendiri....aku anyam menjadi suatu nukilan yang ku tatap untuk melegakan hati dan perasaan....terima kasih tuk segalanya....maaf tuk segala rasa...aku lelah dan penat sebenarnya berperang dengan perasaan aku sendrii sebenarnya.............

KIRI DURI KANAN PUN BERDURI
ARAH MANA KE MANA
HENDAK HAMBA MELANGKAH
NASIB DIRI BEGINI NASIB DIRI
RELA HAMBA TERIMA WALAUPUN JIWA PARAH
0 Responses

Post a Comment